צה"ל תוקף ברצועה: 40 מטרות טרור הושמדו, רקטה נפלה בנתיבות

מוטי סבן No Comments on צה"ל תוקף ברצועה: 40 מטרות טרור הושמדו, רקטה נפלה בנתיבות

עשרות שיגורים נורו אל עבר רצועת עזה | נראה שהחמאס מעוניין בהסלמה אך באופן הדרגתי, חמאס לא משגר רקטות ארוכות טווח בכדי לשמור על מאזן אימה | צה"ל תוקף עשרות מטרות ברצועת עזה | דובר צה"ל: צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש לפעול נגד פעילי הטרור וימשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל.

צילום: עפר צידון, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הלילה לא שקט בעוטף עזה, במהלך הלילה נשמעו אזעקות ברחבי עוטף עזה ללא הפסקה, עשרות שיגורים לכיוון היישובים עשרות אזעקות ללא הפסקה הכניסו את כלל התושבים למקלטים, נתיבות אף חטפה פגיעה ישירה. הלילה אזרחי עוטף עזה הולכים לישון במקלטים "זאת אווירת מלחמה" הם אומרים.

המשחק כאן מחושב, חמאס מקפיד לשגר רק לעוטף הקרוב ומידי פעם מאותת על יכולתיו בשיגורים רחבים, אל אופקים ואף לנתיבות, נראה שחמאס רוצה לנהל את המערכה באופן פורפוציונאלי מפחד שצה"ל יכה בו בעוצמה. בינתיים הפטרונית איראן מרוצה שמתרכזים ברצועת עזה ולא בסוריה, בנוסף הנקמה שכ"כ רצו מוגשת על חשבונם לישראל.

צה"ל לעומת זאת שומר את הקלפים קרוב ולא מגלה מה מטרותיו, האם הולכים למערכה כבדה וחסרת תקדים, או מסיימים את הסבב הנוכחי בכמה שפחות נזקים. רק נציין כי רוב מקבלי ההחלטות דיברו על יד תקיפה וקשה שטרם הייתה אם ימשכו השיגורים ואכן אלו המשיכו.

.

דובר צה"ל מוסר כי צה"ל תקף כעת באמצעות מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס כ- 25 יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. בין המטרות נתקפו מחסני רחפנים המיועדים לטרור, מחרטה לייצור רקטות ומנועי רקטות, אמצעי לחימה ימי מתקדם, מתחמים צבאיים, מחנות אימונים ואתרים לייצור אמצעי לחימה.

מדובר בגל תקיפות נוסף של צה"ל כנגד מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס הנושא באחריות לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה ובתוך כך לתקיפות החמורות כנגד אזרחי ישראל.

החמאס בוחר שוב לפעול כנגד האינטרסים של תושבי הרצועה ולאחר שנכשל בהפרות הסדר האלימות לאורך גדר המערכת בוחר לבצע ולאפשר ירי תלול מסלול רחב כנגד אזרחי ישראל.

בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של החמאס וימשיכו לפעול כנגדה באופן עוצמתי וחד. צה״ל ערוך לממש את פעילותו ככל שיידרש ובמגוון רחב של כלים.

צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש לפעול נגד פעילי הטרור וימשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל.



0 תגובות